내가 좋아하는곡

[스크랩] Once Upon A Dream / 조수미

그 작은숲 강가 2011. 4. 18. 00:14

<!-BY_DAUM->





Once Upon A Dream / 조수미 
Once upon a dream 
We were lost in love's embrace
There We found a perfect place
Once upon a dream
Once there was time
Like no other time before
Hope was still an open door
Once upon a dream 
한 때 어느 꿈 속에서
포근한 사랑에 푹 빠져 있었어요
거기서 우리는 완벽한 곳을 찾아 냈어요
옛날 언젠가 꿈에서 
예전에 경험해보지 못한 
희망의 문이 아직 활짝 열려 있었어요
한 때 어느 꿈 속에서는요
And I was unafraid
The dream was so exciting
But now I see it fade
And I am here alone 
난 두렵지 않았어요 
너무나도 가슴 설레는 꿈이었지만
그 꿈이 사라져 가는 게 보여요
그리고 난 여기 홀로 남았어요
Once upon a dream
You were heaven sent to me
But it wasn't meant to be
Now you are just a dream
Could we begin again
Once upon a dream
Could we begin again
Once upon a dream
한 때 어느 꿈 속에서
당신은 하늘이 내게 보내준 사람이었어요 
하지만 우린 인연이 아니었나 봐요
당신은 그저 꿈일 뿐인가요?
우리 다시 시작할 수 있을까요?
그 어느 꿈 속에서...
Once Upon A Dream / 조수미
출처 : ♣ 이동활의 음악정원 ♣
글쓴이 : aqune 원글보기
메모 : 부른이의 음색도 가사도 넘 아름다운 곡...